הַפְעֵל/בָּטֵל נִוּוּט בְּאֶמְצָעוּת מִקְלֶדֶת אֵזוֹר תֹּכֶן מֶרְכָּזִי פַּאנֶל נְגִישׁוּת אִיפּוּס נְגִישׁוּת מַפַּת אֲתָר

טיפול לרכבי יגואר

הדרך הטובה ביותר לטפל ברכבי יוקרה היא ביצוע של טיפולים שוטפים ונקודתיים במוסך מורשה מטעם יצרן הרכב. רכבי יגואר הם כלי רכב מעוצבים למשעי, המכילים טכנולוגיה מתקדמת בכל המערכות המרכיבות את הרכב. לכן, דרוש מוסך מיומן שבו עובדים בעלי מקצוע מנוסים המתמצאים בכל הנוגע לטיפול בכלי רכב אלו.

JAGUAR CAR

מוסך יגואר

JAGUAR F‑PACE

SUV

JAGUAR E‑PACE

SUV

JAGUAR I‑PACE

רכב החשמלי

JAGUAR F‑TYPE

רכב ספורט

JAGUAR XE

JAGUAR XE

רכב ספורט

JAGUAR XF

רכב מנהלים

מרכז שירות מורשה לרכבי יגואר

“הנציב” הוא מרכז שירות מורשה מטעם אסטון מרטין ישראל, שתחתיו נמכרים גם רכבי היגואר. אצלנו תמצאו מוסך לרכבי יוקרה הנמצא בקשר ישיר עם יצרני הרכב בעולם, כך תוכלו להיות בטוחים שהיגואר שלכם נמצאת בידיים הטובות ביותר. אנו מציעים שירותי תיקון וטיפול לרכב מקיפים, כולל: מכונאות, פחחות וצבע, חשמל, מיזוג אוויר ועוד.

חלקי חילוף מקוריים לרכבי יוקרה

בכל מקרה של בעיה או תקלה, אנו נוכל לפתור אותה תוך הכרות מקיפה עם סוג הרכב. גם במקרים שבהם יש צורך בחלקי חילוף, אנו מחזיקים חלקים מקוריים של רכבי היוקרה, ובמידת הצורך ביכולתנו להזמין את החלק הנדרש לטיפול ברכב שלכם, הכל על פי מפרט היצרן של הרכב.

 

כל שירותי הטיפול לרכב נמצאים תחת קורת גג אחת ואנו אף מציעים שירות איסוף והחזרת הרכב מהבית, כך שתוכלו למסור את רכבכם לטיפול בנוחות מקסימלית. ללקוחות המוסך ניתן שירות יעוץ אישי הנועד להעניק ליווי בכל שלבי הטיפול. חרטנו על דגלינו להעניק לבעלי רכבי היגואר את השירות הטוב ביותר מתחילתו ועד סופו. אנו כאן לרשותכם למענה על כל שאלה.

 

טיפול לרכבי יגואר: