הַפְעֵל/בָּטֵל נִוּוּט בְּאֶמְצָעוּת מִקְלֶדֶת אֵזוֹר תֹּכֶן מֶרְכָּזִי פַּאנֶל נְגִישׁוּת אִיפּוּס נְגִישׁוּת מַפַּת אֲתָר

מוסך לנד רובר

מרכז שירות לנד רובר LAND ROVER

מוסך לנד רובר

Land Rover Repair

כמרכז שירות מורשה לרכבי לנד רובר LAND ROVER אנו מציעים מגוון מקיף של שירותים תחת קורת גג אחת ללקוחותינו בארץ.

הצוות המקצועי שלנו עובר הכשרות והדרכות מיוחדות בארץ ובחו”ל ועומד בסטנדרטים בינלאומיים מיוחדים תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות והמובילות ביותר בעולם לאיתור ולפתרון תקלות מכניות מורכבות.

במרכז השירות שלנו, מוצעים ללקוחות לנד רובר LAND ROVER:

שירותים נוספים הניתנים: צמיגים, מערכות מיגון ושמע, שמשות, כיווני פרונט, שכפול והתאמת מפתחות.

מכונאות לרכבי לנד רובר ורנג רובר

מחלקת המכונאות של מרכז הנציב מצוידת במכשור הטכנולוגי החדיש ביותר, ופועלת על פי התקנים, הדרישות והסטנדרטים של יבואני הרכב ועל פי התקנות הבינלאומיות המחמירות ביותר. הטיפולים בכלי הרכב מתבצעים על ידי שימוש בחלקים איכותיים.

 

פחחות וצבע לרכבי לנד רובר

מרכז שירות מורשה הנציב מאמין בלקיחת אחריות מלאה על תיקון רכבו של הלקוח, לכן אינו מתפשר על איכות החלקים המותקנים והחומרים המשמשים לצביעה.

לכן, לקוחות VIP הנוהגים ברכבי לנד רובר LAND ROVER מקבלים את רכבם כאשר ביצוע התיקון אינו מורגש והלקוח יכול להמשיך בדרכו בבטחה ובידיעה שהתיקון בוצע על הצד המקצועי והאיכותי ביותר.

 

חשמל ודיאגנוסטיקה

המחלקה מאגדת שלושה תחומים: חשמל, דיאגנוסטיקה ומיזוג אוויר- דבר המאפשר ראייה כלל מערכתית שמקצרת את משך האבחון ומספקת פתרונות מדויקים.

מחלקת החשמל ומיזוג האוויר מבצעת תיקוני חשמל מכל הסוגים וכן מתקנת ומחליפה מערכות מיזוג אוויר בכלי הרכב. המחלקה מאובזרת בציוד ממוחשב ובמכשור חדשני המאפשרים איתור של כל תקלה, אבחון מדויק ופתרון מהיר.

דיטיילינג, אביזרים וחידוש צבע

במחלקת הדיטיילינג במרכז שירות הנציב אנחנו מציעים ללקוחותינו מגוון פתרונות של חידוש הרכב ללא צביעה. זאת תוך התמחות ברכבי לנד רובר LAND ROVER ושימוש בחומרים מיוחדים המתאימים לרכבי יוקרה מסוגים אלה.

  • ציפוי ננו קרמי-H10 
  • פוליש רב שכבתי להסרת סווירלים, שריטות והעלאת הברק.
  • חידוש הרכב ללא צביעה תוך 24 שעות בשיטה ייחודית-RESTOR FX
  • ציפויי PPF- טכנולוגיות עיטוף לרכב המקנות הגנה מושלמת מכל פגע
  • ניקיון פנים הרכב בטכנולוגיות ייחודיות 
  • תיקוני PDR –תיקון שקעים/לחיצות בפח ונזקי ברד, ללא צביעת הרכב.