הַפְעֵל/בָּטֵל נִוּוּט בְּאֶמְצָעוּת מִקְלֶדֶת אֵזוֹר תֹּכֶן מֶרְכָּזִי פַּאנֶל נְגִישׁוּת אִיפּוּס נְגִישׁוּת מַפַּת אֲתָר

חלקי חילוף לרכבי יגואר

JAGUAR CAR

מוסך יגואר

JAGUAR F‑PACE

SUV

JAGUAR E‑PACE

SUV

JAGUAR I‑PACE

רכב החשמלי

JAGUAR F‑TYPE

רכב ספורט

JAGUAR XE

JAGUAR XE

רכב ספורט

JAGUAR XF

רכב מנהלים

חלפים לרכבי יגואר ​

אין אדם שלא מכיר את המוניטין של יגואר, יצרנית אחד מהמותגים הנחשקים ביותר בעולם בתחום הרכב. החברה החלה את דרכה בייצור כלי רכב בשנת 1922 בשם אחר, ובשנת 1945 בחרה בשם “יגואר”. בישראל, נמכרים מדי שנה כלי רכב משפחתיים מפנקים, רכבי ספורט ואף רכבי פנאי.

כל כלי הרכב הם בעלי מנוע עוצמתי (6V או 8V), והם כוללים מערכות בטיחות מהשורה הראשונה, עיצוב מרהיב ומעניקים חוויית נהיגה שונה ומיוחדת. טיפולים ליגואר מתבצעים במוסך ייעודי המחזיק את כל החלפים המקוריים כדי לשמר את ערכו של הרכב גם לאחר הטיפול.

אלו דגמים יגואר משווקת בישראל?

יגואר משווקת רכבי יוקרה המתאימים לכל נהג ומשפחה. ניתן למצוא דגמי יגואר מסוגים שונים כמו כלי רכב משפחתיים, רכבי ספורט, רכבי פנאי־שטח וסוגים דומים. הרכב מונע על ידי בנזין, דיזל וגם מופיע כרכב חשמלי. כיום בישראל נמכרים: F-Pace – רכב המיועד לפנאי ולשטח בעיצוב מרהיב שמגיע בדגם עם הילוכים ידניים או הילוכים אוטומטיים. ה- E-Pace, אף הוא רכב פנאי. שניהם כוללים חוויית נהיגה מרגשת עם טכנולוגיות מתקדמות של Active Driveline  ודינמיות אדפטיבית. בתוך הרכב ישנו מסך תצוגה צבעוני של 10 אינץ’ עם מערכת מידע תקשורתי מתקדמת. מוסך יגואר מציע לנהגים תיקונים לרכבי יגואר ממודלים אלה ומהמודלים המתקדמים יותר.

שירות לרכבי יגואר ​

מכונאות
פחחות וצבע
חשמל ודיאגנוסטיקה
דיטיילינג
חלקי חילוף לרכבי יגואר​: