הַפְעֵל/בָּטֵל נִוּוּט בְּאֶמְצָעוּת מִקְלֶדֶת אֵזוֹר תֹּכֶן מֶרְכָּזִי פַּאנֶל נְגִישׁוּת אִיפּוּס נְגִישׁוּת מַפַּת אֲתָר

חלקי חילוף לרכבי לנד רובר

Land Rover

מוסך לנד רובר

RANGE ROVER

פורץ דרך

RANGE ROVER SPORT

עוצמתי ומהיר

RANGE ROVER EVOQUE

יופי ללא עוררין

NEW DISCOVERY SPORT

SUV

DISCOVERY

רכב שטח חזק

RANGE ROVER VELAR

ריינג' רובר האוונגרדי

NEW DEFENDER

חזק בכל דרך

חלפים לרכבי לנד רובר​

חברת לנד רובר החלה מדגם אחד בלבד אשר יוצר ב-1948, בחווה קטנה בוויילס, אנגליה. יוצר הרכב היה מוריס וילקס, שקיבל את ההשראה לעיצוב לאחר שנסע בג’יפ אמריקאי ממלחמת העולם השנייה. כבר אז רכב השטח המפורסם נודע כאמין ועמיד בכל תוואי הדרך. 

עד שנות התשעים הלנד רובר נודע בעיקר כרכב שטח, ורכבי המותג משמשים עד היום את הצבא הבריטי כרכבי תקשורת, אמבולנס שדה ופלטפורמות לסוגי נשק שונים. ישנם אפילו דגמי לנד רובר משוריינים שיוצרו לראשונה ב-1965. 

 

לנד רובר – מרכב שטח לרכב יוקרה

תחילת המעבר של המותג מרכבי שטח בלבד לדגמים יוקרתיים יותר הייתה בשנות השבעים עם דגם הריינג’ רובר המפורסם. אך, כאמור, בשנות התשעים המותג הצליח לשנות את תדמיתו בעיניי הציבור הרחב והריינג’ רובר הפך לרכב פופולרי בקרב לקוחות בשוק הפרטי. העיצוב החדש שילב את כל היתרונות של הרכב בביצועים בתנאי שטח יחד עם חוויית נסיעה איכותית ונוחה בכביש. 

ב-2008 חברת פורד, אשר בבעלותה היו המותגים לנד רובר ויגואר, החליטה למכור אותם לקבוצת טאטא ההודית. תאגיד זה הוא הגדול ביותר בהודו וברשותו מלונות, חברות תה, ספקי אינטרנט וכמובן, מותגי מכוניות. כיום מותגי לנד רובר ויגואר מהווים את חברת יגואר לנד רובר (JLR). 

דגם הלנד רובר דיפנדר זכה השנה בתואר “רכב השנה” של תוכנית המכוניות המפורסמת “טופ גיר”.

שירות לרכבי לנד רובר

מכונאות
פחחות וצבע
חשמל ודיאגנוסטיקה
דיטיילינג
חלקי חילוף לרכבי לנד רובר​: